luni, 12 septembrie 2011

THBoxes Goodies

THBoxes este raiul iubitoarelor de gablonturi. Pe site se gasesc mii de bijuterii: cercei, bratari, coliere, inele din lemn, plastic, perle (false), metal - pe scurt, de toate pentru toti.
Indiferent ca sunteti o persoana copilaroasa sau din contra sofisticata e imposibil sa nu gasiti ceva care sa fie pe gustul vostru. Pe langa bijuterii, THBoxes mai ofera corsete, bentite si ceasuri.

Eu am urmatoarele produse de pe THBoxes:


Am incercat sa gasesc produsele pe site, dar nu am reusit. De cand mi-am luat eu produsele, au introdus noi modele, probabil cele luate de mine sunt dintr-o colectie mai veche si de asta nu se mai gasesc.

Detaliu pandantiv:


Fiecare a costat in jur de 3$, shippingul a fost gratuit si nu am platit nimic la posta vamala.

Eu sunt multumita de ele. Finisajele sunt frumoase, sunt bine executate si finute - am vazut gablonturi Meli Melo sau Accesorize mult mai scumpe si mai neglijent ansamblate (daca pot spune asa), deci cred ca bijuteriile de pe THB sunt o adevarata afacere in comparatie cu ce se gaseste pe piata.
Singurul lucru care m-a nemultumit e faptul ca cercelusii mici nu sunt atat de mici pe cat credeam eu (greseala mea). De asta ar trebui sa fiti atente la descrierea produsului (acolo veti gasi masurile fiecaruia).

Am vazut acum ca au si un sistem de recompensare a clientilor fideli:

Then you need to purchase over 100$ together, after that you will be our VIP member,and when you order in the future,you can get 10% discount; When your order over 1500$ together,you will be our senior member,and you can get 20% discount;When your order over 5000$ together,you will be our top-level member,and you can get 30% diacount.

5 comentarii:

  1. Au transport gratuit mereu sau ai prins tu vreo promotie? Trebuie sa comanzi in valoare de o anumita suma pt a beneficia de transport gratuit? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Oana: Au transport gratuit mereu, indiferent de valoarea comenzii.
    Insa pentru coletele cu valoarea mai mare de 10$ (inainte era 40$ ) se plateste tva la posta vamala pentru ca coletul vine din China. De dapt, am auzit ca unele fete au fost nevoite sa plateasca tva daca au depasit 10$, insa altele au fost "iertate" de vamesi, dar cel mai bine e sa fii pregatita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se prezinta bijuteriile dupa mai multe purtari? Oxideaza....?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Adelina: Pana acum s-au comportat bine, arata inca ca noi, dar nu le am de foarte mult timp (cred ca de aprox. o luna sunt la mine), asa ca nu ma pot pronunta in privinta oxidarii. Sper sa nu :)

    RăspundețiȘtergere