miercuri, 7 septembrie 2011

Review: 2 in 1 Classic & Dramatic Dazzle Mascara


Sunt genul de persoana care nu prea iese din casa fara rimel, de aceea imi place sa incerc cat mai multe produse de acest gen. Cel mai important criteriu in alegerea unui rimel este volumul pe care il confera genelor. Insa oricat de mult mi-ar placea sa imi accentuez ochii, exista momente cand merg pe principiul
less is more.

Am fost atrasa de rimelul 2 in 1 Classic & Dramatic Dazzle Mascara de la Yanqina datorita numelui. Cand l-am ales aveam in vedere faptul ca urma sa plec in vacanta si nu mi-ar fi placut sa car doua rimel-uri dupa mine: unul mai soft - pentru zi si unul cu rezultate mai spectaculoase - de seara. 
 
 
One mascara 2 steps & 2 different look.

Step 1: Nautral and lifelike lashes definition.
Step 1 + Step 2 : Full-on dramatic & naughty lashes.
After 2 steps, Saturates lashes with the richest black and thick and delivered maximum payoff.
Just one product give you what you want in the best mascara.
Lasts all day without any flaking, smudging, smearing or streaking and water-resistant. Even water-resistant, yet easy to remove.

 

 Step 1

 Step 2

 Step 1 - rezultat
 Imi place foarte mult cum se comporta dupa prima aplicare. Mi se pare ca imi pune ochii in valoare conferind volum genelor, fara a le incarca si lipi.

Step 2 - rezultat
La aplicarea celui de-al doilea strat trebuie sa am grija deoarece are tendinta sa le lipeasca, insa per total ma declar multumita de rezultat.

Aspecte pozitive:
  • poti crea cu usurinta doua look-uri: unul de zi si unul de seara
  • este rezistent la apa
  • se demachiaza usor (chiar foarte usor avand in vedere ca este waterproof)
Aspecte negative:
  • este destul de lichid (il am de o luna si am ezitat sa scriu parerea mea despre el tocmai pentru ca ma gandeam ca acest aspect se va schimba). Daca in primele 30 de secunde de la aplicare se ating genele de pleoapa, ramane o dara de rimel, ceea ce e foarte enervant.
Daca va tenteaza, il gasiti pe site-ul KKcenterHK. Luna asta beneficiati si de o reducere de 15%!! Nu va speriati de faptul ca produsele sunt expediate din China. Mie mi-a ajuns coletul in 10 zile si din experienta mea cu ei pot spune ca sunt seriosi si de incredere.


2 comentarii:

  1. Water resistant si usor de demachiat suna bine

    RăspundețiȘtergere
  2. @ceren: foarte bine chiar :D scurtez timpul alocat demachierii ceea ce e super.

    RăspundețiȘtergere