duminică, 11 septembrie 2011

Swatch: Smoke N' Mirrors - SpaRitual

Imaginarium - prima oja SpaRitual incercata - a rezistat atat de bine ca nu m-am indurat sa o sterg de pe unghii... de asta am si intarziat cu swatch-ul altei oje.

Smoke N' Mirrors

- gri deschis, mat -

Mi-a fost frica sa incerc nuanta asta... Eram convinsa ca nu imi va placea cum arata gri-ul pe unghiile mele, dar m-am inselat. Imi place la nebunie!!! Serios. M-am indragostit de ea si sunt sigura ca o voi utiliza intens toamna si iarna asta.




Trebuie sa fac precizarea ca pozele sunt facute a doua zi dupa aplicare pentru ca atunci eram pe fuga.

Impresii

- se usuca foarte repede
- primul strat arata ciudat tare: s-a intins mai greu decat Imaginarium si ramasesera niste dare, insa dupa ce am dat al doilea strat arata foarte bine (culoarea e exact ca cea din sticluta)

Mmm, altceva? Mai bine mai pun niste poze <3




Daca va face cu ochiul, o gasiti pe site-ul Zenith.

*click pe poza*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu