marți, 20 septembrie 2011

Oferta Liz Earle


De cateva zile mi-am schimbat demachiantul (lotiunea micelara Vichy) cu Cleanse & Polish™ Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle. Pot sa va zic cu mana pe inima ca e cel mai bun produs incercat de mine pana acum. Nu as vrea sa ii fac inca un review pentru ca a trecut putin timp de cand il folosesc si nu mi s-ar parea corect, insa in momentul de fata sunt indragostita de el.

Tare mult mi-as dori sa incerc mai multe produse Liz Earle. Sunt destul de scumpe (pentru buzunarul meu), insa fac toti banii.

Am vazut ca au o oferta tentanta de toamna. La cumpararea a 3 produse de ingrijire (demachiant, tonic si crema), iti ofera un roller Superskin Concentrate.
Exista 3 variante de seturi Essential pentru ingrijirea tenului:
Normal/Combination * Dry/Sensitive * Combination/Oily


Luate separat, cele 4 produse valoreaza putin peste 63 £, insa pot fi luate impreuna cu doar 41 £.

2 comentarii:

  1. sunt de acord cu tine :) eu am si crema si tonicul si le ador:D

    RăspundețiȘtergere
  2. le-am vazut intr-o revista din spania si m-au tentat. astept sa vad ce parere ai si tu :)

    RăspundețiȘtergere