marți, 27 septembrie 2011

Castigator giveaway ELF

Am terminat de facut listele pentru concursul Elf. Imi pare rau ca nu m-am apucat mai din timp...mi-ar fi placut sa o postez inainte de extragere ca sa ma asigur ca nu am gresit nimic. Sper ca totul este in regula totusi, am fost cat de atenta am putut.

Doua fete: Ivan Alina Alexandra si Butterfly s-au inscris de doua ori, insa am luat in considerare prima inscriere.

(click pentru marire)

Castigatoarea paletei Studio Endless Eyes Pro Mini Eyeshadow si a accesoriului pentru mobil oferite de ELF este...
... American Dream Shoes

 (imi pare rau ca in imaginea cu listele se vede Shoe - trebuia sa maresc coloana)

Felicitari! Astept un e-mail la adresa cc_domino(at)yahoo(dot)com cu datele tale in maxim 48 de ore!



5 comentarii:

  1. Imi cer scuze, nu stiu cum de m-am inscris de 2 ori...:D. Felicitari castigatoarei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Butterfly: nu e nici o problema, se poate intampla oricui :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa ti trimit imediat datele mele de contact! sunt asa fericita !! :***

    RăspundețiȘtergere
  4. @ American Dream Shoes: Phew, ma bucur ca ai vazut pana la urma... Le-am trimis si eu mai departe. Sa folosesti cu placere produsele!

    RăspundețiȘtergere