luni, 2 ianuarie 2012

Review: Sapunuri OnLine

Pe langa faptul ca au acceptat sa sponsorizeze un concurs pe blog, cei de la Apollo Mod mi-au dat si mie ocazia sa incerc doua dintre noile arome ale sapunurilor lichide ON LiNE: liliac si masline.



Dupa ce le-am incercat pe ambele (pe cel cu masline mi l-am oprit mie, iar pe cel cu liliac l-am dus acasa la parinti), ma declar o mare fana a celui cu liliac! Cu siguranta il voi cumpara dupa ce il termin pe actualul.

Ce imi place la aceste sapunuri?

 - desi sunt hidratante, fac spuma (eu am o aversiune fata de Dove care la capitolul spuma mi se pare dezamagitor)
- dozajul e unul optim dupa parerea mea, nici prea mult, nici prea putin
- lasa mainile curate si catifelate (indeparteaza murdaria, dar sunt si blande cu pielea mainilor, avand un ph neutru)
- au o consistenta cremoasa
- mirosul e unul foarte placut - v-am zis ca imi place foarte mult cel cu liliac, da? :) nici cel cu masline nu se lasa mai prejos, insa momentan eu sunt obsedata de mirosul de liliac.

Ce nu imi place la sapunurile OnLine?

- pompita nu mai poate fi blocata - sau nu am reusit eu (?)


V-am zis ca imi place foarte mult mirosul de liliac. Pana acum imi cumparam sapun cu aroma de liliac de la Yves Rocher si plateam 14.5 lei pentru un flacon de 200ml!!! In schimb, sapunul ON LiNE are un pret de raft de 9.5 lei/500ml si este la fel de bun.

Per total, va recomand sa le acordati o sansa. Produsul este disponibil in hypermarkerturi si supermarkerturi.

Pe langa aromele de liliac si masline, exista urmatoarele variante de arome: Lapte si Miere, Lacramioare, Castravete, Tei, Magnolie, Lavanda, Fruit Line: Zmeura, Piersica, Mar Verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu