duminică, 15 ianuarie 2012

Review: Crema de ochi Organic Coffee Bean

Petrecerile pana in zori alaturi de familie si prieteni in vacanta si noptile nedormite in sesiune... toate acestea ne obosesc peste masura, iar cearcanele stau marturie.

Pielea din jurul ochilor este zona cea mai sensibila a tenului. Spre deosebire alte zone, pielea din jurul ochilor nu are glande sebacee, ceea ce ii confera un aspect uscat. De aceea trebuie sa-i acordam o atentie sporita.

Pe de alta parte, se zice despre cremele destinate acestei zone ca sunt o risipa de bani si nu sunt necesare atata timp cat folosim un produs hidratant pentru fata (ingredientele cremelor de ochi nu difera mult fata de o crema hidratanta, diferenta fiind pretul mult mai mare si cantitatea mult mai mica.)

Mult timp am aderat la opinia de mai sus, insa recent am simtit nevoia sa folosesc o 
crema speciala pentru ochi, avand in vedere ca pentru ten folosesc ceva specific tenului gras. 
Asa am ajuns sa incerc 
crema pentru ochi cu cafeina extrasa din boabe de cafea organica.  

Este cert faptul ca pielea din aceasta zona este foarte delicata, de aceea parabenii sunt primul lucru de care trebuie sa ne ferim.

Crema se prezinta intr-un tub de 14ml si poate fi achizitionata de pe site-ul 100percentpure.

Descrierea produsului:

Ochii pufoşi, ridurile şi cearcănele vor fi de domeniul trecutului cu această cremă bogată în vitamine, antioxidanţi şi elemente nutritive cu puternic efect anti-îmbătrânire. 
Un produs cu adevărat 100% pur, care hrăneşte pielea datorită conţinutului său de ulei de măceşe, în timp ce cafeina extrasă din ceai verde şi cafea, cu efect antiinflamator, elimină pungile de sub ochi şi reduce umflarea acestora, stimulând totodată circulaţia pentru a atenua cearcănele negre şi a reda luminozitatea pielii din jurul ochilor.

Dupa 3 saptamani de utilizare, pot sa zic urmatoarele despre acest produs:
bhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Plusuri

- cu siguranta nu e apa de ploaie, am simtit aceasta zona mult mai hidratata fata de cum era inainte cand foloseam doar crema de fata
- ingredientele sunt naturale, nu contine parabeni
- pielea a devenit mai neteda si catifelata
- ochii nu mai par umflati dupa o noapte nedormita
- zona de sub ochi este mai luminata, cu toate ca cearcanele nu se dau duse nici in ruptul capului 
- se intinde usor si se absoarbe repede (nu lasa nici o pelicula grasa)
- de asemenea, imi place faptul ca este la tub si nu la cutiuta
- nu se consuma asa de repede cum m-as fi asteptat
- miroase placut (spre deosebire de alte produse bio pe care le-am testat), insa mirosul e unul foarte foarte discret (eu una de-abia il simt)

Minusuri:

- e cam exagerata descrierea :)) ridurile si cearcanele cu siguranta nu vor fi de domeniul trecutului (desi tare mi-ar placea sa fie asa), insa exista o imbunatatire considerabila

 Folositi crema speciala pentru conturul ochilor?  
Care e crema voastra de ochi minune?

3 comentarii:

  1. Pe aceasta o am si eu, sunt foarte incantata de ea! Nu ai scris despre miros, ce parere ai? Miroase a prajiturica, nu am mai intalnit nimic asemanator la un produs natural/bio :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa zic de miros ( chiar merci ca mi-ai amintit) pe de o parte pentru ca ma grabeam, pe de alta parte mirosul e unul foarte discret.

    RăspundețiȘtergere
  3. mia mi se pare interesanta si tentanta aceasta descriere,si crema cred ca e la fel de buna mai ales caci conţinutul său are si ulei de măceşe.

    RăspundețiȘtergere