marți, 27 decembrie 2011

Review: Cabernet Grape Nourishing Body Cream

Anul acesta mi-am petrecut mai mult timp decat de obicei facand curat si trebaluind prin bucatarie, asa ca mainile mele au cam avut de suferit. Noroc ca am descoperit o super crema. Se numeste Cabernet Grape Nourishing Body Cream si se gaseste pe site-ul 100percentpure.



Este o crema de corp complet naturala. Nu contine arome artificiale, substante chimice sintetice, conservanti toxici sau alte toxine care ar putea fi daunatoare.

Ingrediente: suc organic de aloe, hidrosol de trandafir organic, unt de cacao, unt de avocado, ulei de seminţe de măceşe, ceară candelilla, ulei de coacăze negre, vitamina E, vitamina C, strugure cabernet, cafea verde organică, cireaşă sălbatică organică, rodie, zmeură organică, mură şi ceai alb organic, acid citric, hamamelis, caprifoi japonez, rozmarin, oregano, cimbru şi genţiană, alcool din cereale, boabe de acai, resveratrol, ceai verde organic, fruct de mango, boabe goji, fruct de maqui, soc şi strugure tămâios.

Like

+ Se absoarbe rapid in piele - catifeleaza mainile instantaneu(ceea ce imi place cel mai mult e faptul ca dupa ce ma dau cu crema daca imi bag mainile in apa nu simt ca mi s-a dus toata crema de pe maini, ci senzatia de catifelare inca persista)

+ Se intinde usor (desi nu este fluid, ci are o textura destul de grasa)

+ Rezultatul e unul de durata

+ Miroase superb, spre deosebire de alta produse bio cu care am avut de-a face. Plus ca mirosul persista (daca ma dau seara inainte de culcare cu crema, dimineata cand ma trezesc inca simt mirosul de struguri)

+ Nu contine toate porcariile precum majoritatea cremelor din comert
Dislike
- Hmm... Creaza dependenta :)) Sunt innebunita dupa crema asta, cred ca le-am innnebunit si pe colege si pe prietene si pe mama.


Asa cum am mentionat la inceput produsul il gasiti online, aici. Vi-l recomand din tot sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu