duminică, 25 decembrie 2011

New Year's Eve Dress Hunt

Revelionul este o sarbatoare foarte importanta pentru ca fiecare isi doreste ca anul ce vine sa fie mai bun, mai prosper si mai plin de realizari decat cel care a trecut. Exista multe superstitii legate de trecerea intre anii, si cea mai importanta este “asa cum te prinde anul nou asa o vei tine tot anul”.

Cred ca de asta tinuta de revelion reprezinta un subiect atat de important, mai ales pentru noi fetele.

 Daca pana acum cateva zile imi pregatisem o pereche de colanti si o rochita tricotata pentru petrecerea de revelion, planurile mele s-au schimbat si am nevoie de o alta tinuta. In magazine preturile rochitelor sar de 200 de lei, ceea ce e un impediment, de aceea m-am orientat catre magazinele online.

Pe Fashion Queen am pus ochii pe urmatoarele rochite:








Imi este greu sa aleg una singura, pentru ca toate sunt atat de dragute.Parte buna este ca pretul uneia nu sare de 120 de lei, iar transportul e gratuit.


Spor la shopping!

2 comentarii: