joi, 21 martie 2013

Review: Tea tree purifying blemish solver - Oriflame

Urmeaza o petrecere sau un eveniment la care vrei sa arati absolut superb? Vrei sa arati cuiva ca poti excela in frumusete? Ce rost mai are un machiaj perfect daca se vad dedesubt mici cosuri? 

Uneori ritualul de ingrijire (demachiere, tonifiere, exfoliere) nu e indeajuns pentru un ten perfect, iar cosurile razlete se incapataneaza sa apara. Astfel a fost creata solutia anti-imperfectiuni cu 

extracte din arbore de ceai şi rozmarin de la Oriflame.




Uleiul esenţial de arbore de ceai (tea tree) e de mare ajutor  pentru tenul acneic, fiind purifiant, antiseptic.
Uleiul esenţial de rozmarin este recomandat în preparatele cosmetice de revitalizare şi tonifiere a tuturor tipurilor de ten, în tratamente speciale pentru tenurile grase.

Am vazut acest produs in catalogul Oriflame de ceva timp, insa de-abia acum cateva saptamani l-am achizitionat. 

Ce imi place? 
- Contribuie la uscarea cosurilor, calmand si curatand tenul.
- Se consuma greu, o cantitatea mica de produs = o aplicare
- Modul de aplicare e foarte facil: are o bila cu care se aplică punctat soluţia pe zonele cu probleme
Se poate folosi ca atare sau sub machiaj (eu una prefer sa il folosesc pe fata curata)
 
Ce nu imi place?
- Contine alcool



Un comentariu:

  1. Every weekend i used to go to see this website, as i want
    enjoyment, for the reason that this this website conations really nice
    funny information too.

    Here is my web-site: http://www.nabd.net/al3lm/moodle/blog/index.php?postid=71539

    RăspundețiȘtergere