sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Review: SuperShock Eyeliner - Avon



Eyeliner-ul este probabil unul dintre cele mai populare instrumente de machiaj datorita versatilitatii sale. Acesta este perfect pentru a ajusta anumite aspecte, pentru a infrumuseta machiajul pleoapei, pentru a accentua sprancenele si a defini forma ochilor si a buzelor. Efectul halucinant al unei priviri dramatice a constituit un fel de El Dorado feminin din timpuri stravechi.

Din pacate, gasirea unui eyeliner perfect nu e cea mai usoara, sau cel putin pentru mine nu a fost... Dar din fericire l-am gasit! E vorba de eyeliner-ul Avon - Super Shock.





Ce imi place?

- Este moale: la o singura aplicare usoara se transfera lejer pe piele
 - Este pigmentat: nuanta creionului se vade din prima pe piele fara sa necesite efort (am scapat de multe miscari neplacute incolo-incoace pe acelasi loc ca nuanta sa devina vizibila si puternica
Nu pleaca de pe pleoapa pana nu-l invit eu
- Nu se înmoaie de la umiditate, transpiratie, sebum  sau lacrimi
- Este destul de ieftin (15-23 lei depinde de campanie)


 Ce nu imi place?

- Necesita o demachiere speciala, ceea ce implica cam mult timp




L-ati incercat? Va tenteaza?
Ce folositi pentru a  va contura ochii?

8 comentarii:

  1. Chiar cautam un review al acestul eyeliner si iata ca l-am gasit.Multumesc,acum cu siguranta mi-l voi comanda.Eram in dubii;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt fana! Nu am negru, ci un mov si e la fel de pigmentat si rezistent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine de stiut... la unele produse unele nuante sunt foarte ok (pigmentate si rezistente), iar altele sunt de cacao.. Ma bucur ca nu e cazul si aici

      Ștergere
  3. Mi-am comandat si eu Golden Fawn & Blackberry! Sper sa imi placa , imi ajung in cateva zile .
    O sa scriu si eu pe blog despre ele :)

    Te pup ,
    Lavinia
    www.girlsteenspirit.blogspot.com - Te-am adaugat in blogroll!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si eu sa fii la fel de multumita ca si mine.

      ...si multumesc pt adaugare

      Ștergere
  4. L-am incercat, nuanţa Plumful (sau cam asa ceva). Si mie mi-a placut foarte mult pentru ca rezista foarte bine! Si sunt de acord cu tine, demachierea e un chin, dar merita efortul :D

    RăspundețiȘtergere