miercuri, 10 octombrie 2012

Review: Flormar Plus Quartz - No 64






Ce am observat in legatura cu acest produs?

-          Se aplica cu usurinta, fara dare
-          Primul strat arata foarte bine; rar se intampla ca o culoare sa arate la fel ca in sticluta de la prima aplicare, dar aceasta arata extraordinar. M-a surprins intr-un mod foarte placut; eu eram pregatita sa ma dau de doua ori ca sa ajung la un rezultat ok, dar nu a fost cazul.

-          Se usuca foarte repede
-          Culoarea e foarte draguta, dar nu prea am reusit sa o surprind in poze. Trei colege m-au intrebat ce oja e J
-          Are si o parte rea, totusi. Cam sare de pe varful unghiei. Dupa doua zile in care nu am prestat deloc activitati casnice, ci am facut doar munca de birou, unghiile aratau de parca frecasem podele L




Nuanta (poza de pe site-ul Flormar): 


5 comentarii: