sâmbătă, 1 septembrie 2012

Review: Brillance masque - Yves Rocher


Parul tern este un efect  al expunerii la soare, solutiilor de decolorare, vopsire, indreptare sau ondulare termica. Pentru a-i reda stralucirea, m-am gandit sa acord o sansa mastii Yves Rocher.

Masca instant pentru stralucire



„Păr strălucitor şi suplu!

Această mască, într-o textură fondantă şi revigorantă, cu parfum fl oral şi fructat, oferă părului un aspect frumos şi delicat la atingere, fără a-l încărca.”

Pret: 27.00 RON


Ce imi place? 

- Textura este ok - nici apoasa, nici prea fondanta. Adera bine pe parul umed si nu il imbacseste
- Nu incarca parul spre deosebire de alte masti de par care ingreuneaza firul de par si il fac imposibil de coafat
- Lasa parul mai fin si matasos (eu o las sa actioneza cam 4-5 min)
- Are un parfum delicat si subtil

Ce nu imi place?

- Ideea de masca instant mi se pare indoielnica. Cred ca pur si simplu masca pentru stralucire era suficient. Ce urmeaza? Produse la care te uiti si iti fac parul ca in reviste?
- Cantitatea e destul de mica pentru pretul de catalog (eu am primit-o cadou  la comanda). Pe mine m-a tinut cam o luna, in conditiile in care am folosit-o cam de doua ori pe saptamana si am aplicat cu zgarcenie (am parul de lungime medie)


Overall, e un produs bunicel. Folosita frecvent - parul este mai fin, luminos si capata un aspect mai sanatos. 
Insa, eu una  nu as da 27 de lei pentru ea  fiindca stiu ca exista produse cel putin la fel de bune si mai ieftine.





8 comentarii:

  1. Pretul e umflat, ca majoritatea produselor YR.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ana: Cam da! Altfel nu si-ar mai permite YR-ul sa dea cadouri la fiecare comanda :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am primit-o cadou pt o comanda YR. Na, acum stii vb aia: calul de dar nu se cauta la dinti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da da..cam toata lumea o da in bara cu cadourile si intentia conteaza

      Ștergere
  4. Nu as lasa kallosul pt asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mm...nu am folosit aceasta masca, dar nici nu ma tenteaza...

    http://girlpearl12.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere