miercuri, 29 august 2012

Review: Refreshing cucumber soap


Vara ne expunem pielea mai mult ca oricand, de aceea trebuie si sa avem grija de ea mai mult ca oricand. 


In ajutor ne vine sapunul cu castravete de la Himalaya.





CompozitieCastravete – proprietati astringente. Ulei de nuca de cocos – hidrateaza si hraneste pielea.

Utilizare :  Este recomandat pentru utilizare frecventa pentru toate tipurile de piele. Pe tenul si corpul umed aplicati sapun din abundenta si clatiti.


Ce imi place?


  •       Indeparteaza excesul de sebum si impuritatile
  •       Are un efect racoritor si revigorant
  •       Usuca cosurile, accelerand astfel tratamentul acestora. Folosit pe termen lung controleaza cosurile razlete.
  •       Pret prietenos pentru buzunarul unei studente
  •       Mirosul e placut si discret (am intalnit  si produse care ma faceau sa plang , atat de parfumate erau)


Ce nu imi place?


  •       Mi se pare mai incomod fata de un gel. Eu il tineam intr-o sapuniera si mi se parea mereu ca e expus. Mi se pare mai usor de folosit si mai igienic un sapun lichid, atat pentru maini si corp, cat si pentru ten (gel de curatare).





7 comentarii:

  1. Mie imi cam usuca mainile... Nici nu ma gandesc sa il aproprii de ten ca ar fi dezastru.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ana: Yep, back! Cu forte proaspete! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Laura:X: Da, te inteleg. Trebuia sa mentionez ca ma refeream la cosurile de pe piept si spate :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma tenteaza si pe mine produsele Himalaya. Eu am pus ochii pe produsele cu neem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colega mea de camera are balsam de buze si e bun - l-am incercat si eu. Deci cred ca merita incercate toate produsele lor.

      Ștergere